Tekst  A+  A-

FAQ


Frequently Asked Questions

Hier treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen die bij de NBOV binnenkomen. Staat uw vraag er niet bij? Kijk dan elders op de website of neem contact op met het secretariaat van de NBOV.

  1. Hoe kan ik mijn NAW-gegevens bij de NBOV wijzigingen? 
    U kunt een aantal van uw gegevens zelf wijzigen via de website. Na het inloggen, kunt u via 'mijn gegevens' uw wijzigingen doorgeven. Ook kunt u telefonisch of per e-mail uw wijzigingen doorgeven aan het NBOV-secretariaat.
     
  2. Ik ben geïnteresseerd in het NBOV-lidmaatschap. Kunt u mij informatie toesturen?
    U kunt uw adresgegevens per e-mail of telefoon doorgeven aan het NBOV-secretariaat. Vervolgens krijgt u een informatiepakket toegezonden. Meer informatie treft u ook aan op onze site.
     
  3. Hoe kan ik mij aanmelden voor het NBOV-lidmaatschap?
    U kunt zich aanmelden via de website. Ook kunt u uw aanmelding per e-mail of telefoon doorgeven aan het NBOV-secretariaat. 
     
  4. Hoe kan ik mij aanmelden voor de Ondernemers- of VrouwenVakgroep? 
    Aanmelding voor de OndernemersVakgroep kan door een e-mail te sturen naar ondernemersvakgroep@nbov.nl. Voor de VrouwenVakgroep kunt u een e-mail sturen naar vrouwenvakgroep@nbov.nl.
     
  5. Hoe ontvang ik een gebruikersnaam voor het ledengedeelte van de website?
    Ieder actief ondernemerslid ontvangt een gebruikersnaam en wachtwoord voor de website. Als u uw gebruikersnaam kwijt bent, kunt u deze per e-mail of telefoon opvragen bij het NBOV-secretariaat. Heeft u een service-abonnement, bent u ere- of oud-ondernemerslid dan kunt u niet inloggen op de website. 
     
  6. Ik ben mijn wachtwoord voor het ledengedeelte vergeten. Wat nu?
    U kunt uw wachtwoord opvragen door op de website de link 'wachtwoord vergeten' te selecteren. Na het invoeren van uw gebruikersnaam en postcode kunt u direct een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dit niet lukt, kunt u contact opnemen met het NBOV-secretariaat.