Marketing- en communicatiespecialist

Als marketing- en communicatiespecialist heb jij een belangrijke rol in de positionering van onze vereniging.
Bij de NBOV hebben we plaats voor een enthousiaste en talentvolle

Marketing- en communicatiespecialist

Als marketing- en communicatiespecialist heb je een belangrijke rol in onze organisatie. Jij gaat direct aan de slag om de communicatie van de vereniging verder te professionaliseren. Je hebt een belangrijke rol in de positionering van de vereniging. Het opstellen van een communicatiestrategie en het claimen van eigenaarschap in projecten is jou niet vreemd. Samen met collega’s ontwikkel je ideeën, activiteiten, projecten en evenementen, wervingsacties voor nieuwe leden en je draagt daardoor bij aan de promotie van de ambachtelijke (banket) bakkerij, het vak en het ondernemerschap in de branche. Onze interne en externe communicatie-uitingen zijn gericht op onze leden, op branche partijen, (overheids) organisaties, en via de (vak) pers op de samenleving. Je bent dus regelmatig hét gezicht van onze organisatie. Jouw expertise zorgt ervoor dat klanten met een glimlach aan het werk kunnen. 


Jouw profiel
Deze baan is je op het lijf geschreven als jij je herkent in de volgende punten:

  • Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau 
  • Je hebt gevoel bij het ondernemerschap en het onderhouden van een professioneel netwerk is voor jou een tweede natuur
  • Je bent creatief, houdt van aanpakken en legt gemakkelijk contact
  • Je bent een inspirator die niet bang is voor verandering
  • Je hebt gevoel voor verhoudingen en jouw politieke antenne staat altijd aan
  • Je bent een stevige gesprekspartner met een breed ontwikkelde algemene interesse
  • Je werkt planmatig, gestructureerd en je bent resultaatgericht
  • Je hebt al een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met de sector is een pré, enthousiasme een must

Wij zijn
De NBOV is dé ondernemersorganisatie die werkt met en voor de ambachtelijke brood- en banketbakkers. Wij zijn een dynamische organisatie waar de pijlers Ondernemerschap, 

Werkgeverschap en Vakmanschap hoog in het vaandel staan. Het draait bij ons vooral om mensenwerk, met heldere richtlijnen en een prettige werksfeer.
De sfeer in de organisatie wordt met name bepaald door ons team. Hard werken doen wij graag met een glimlach. Wij vinden naast kwaliteit van het werk ook daadkracht, betrokkenheid, helderheid, en een positieve klantgerichte en dienstverlenende instelling belangrijk. Dit alles doen we vanuit ons prachtige kantoor in Gouda.
Wij bestaan uit een gemêleerd team van collega’s. We geven de ruimte aan elkaars individuele persoonlijkheid dus bij ons ben je gewoon jezelf. Innoveren in onze dienstverlening vinden we belangrijk en daarom hechten wij ook veel waarde aan jouw input. 


Wij bieden jou

  • Een mooi salaris o.b.v. een 38-urige werkweek, afhankelijk van leeftijd en ervaring 
  • 28 vakantiedagen op fulltime basis
  • Alle ruimte om je professioneel te ontwikkelen door middel van cursussen en opleidingen
  • Telefoon
  • Reiskostenvergoeding
  • Een premievrij pensioen
  • Ruimte voor zelfinitiatief en persoonlijke ontwikkeling 

 
Wij laten ons in deze procedure begeleiden door Originals. Je kunt reageren via de site van Originals. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marco van Zanten via 06 – 22 80 74 65.