Mol-winnaar Rocky maakt winnaar actie Bakkerij Gorthuis bekend

10 maart 2021

Zaterdag 6 maart vond de finale van Wie is de Mol plaats. Bakkerij Gorthuis haakte geslaagd in met speciale ‘Wie is de mol-soezen’ en een bijbehorende winactie. Rocky Hehakaija, de winnaar van het televisieprogramma, maakte in een speciaal filmpje de winnaar van de actie bekend.

Het afgelopen seizoen van Wie is de Mol was weer erg populair. Om hier op in te spelen, verkocht bakkerij Gorthuis in Hoofddorp in het finaleweekend speciale ‘Wie is de Mol-soezen'. De soezen met de foto’s van de twee finalisten waren erg gewild: klanten deden enthousiast mee aan de bijbehorende winactie.

Aria Gorthuis van bakkerij Gorthuis wilde de winnaar op een speciale manier bekendmaken. In een speciaal gemaakt filmpje, dat vlak na de uitzending van Wie is de Mol online kwam te staan, maakte Rocky zelf de winnaar bekend.

Aria vertelt dat ze Rocky vroeg om samen een filmpje op te nemen waarin zij de winnaar onthult. “Zaterdagmiddag ben ik bij haar langsgegaan in Amsterdam, waar we gezellig op straat filmpjes hebben opgenomen. Ook heeft Rocky direct onze Mol-soezen in ontvangst genomen die zij ’s avonds, voor de finale, samen met de andere Mol-kandidaten en Rik van de Westelaken heeft opgegeten.”

“Uiteraard wist ik tijdens het opnemen van de filmpjes nog niet of zij wel of niet de Mol zou zijn, dus hebben we twee filmpjes opgenomen: eentje dat zij de Mol is en eentje dat ze de winnaar is, op die manier konden we altijd een winnaar van de Gorthuistas onthullen."

Nadat het filmpje op social media was geplaatst, ontving winnares Franciska Koens ook een persoonlijk berichtje via WhatsApp. Zij vond het heel speciaal om via Rocky te horen dat ze gewonnen had.

Artikelen / Branche
NBOV in gesprek met het ministerie van SZW
Artikelen / Branche
Energiebesparing en verduurzaming bij bakkerijen
Artikelen / Branche
Succesvolle lobby: extra verhoging minimumloon van de baan